niedziela, 16 marca 2014

Pożegnania nie zawsze są smutne ♥

Ten moment musiał nadejść. Kochani. W związku z wieloma przyczynami jakie nastąpiły muszę zakończyć pracę na tym blogu. Dziękuję wam z całego serduszka za to, że ze mną byliście, wspieraliście, dodawaliście otuchy oraz dziękuję za wszystkie komentarze, za wszelką pomoc z waszej strony. Mam nadzieję, że tak do końca mnie nie zostawicie, możecie znaleźć mnie na moim drugim blogu: http://niezmienisztegokimjestes.blogspot.com/  w który chce się maksymalnie zaangażować o ile czas na to pozwoli. Przygoda, którą tu przeżyłam była czymś wspaniałym. Harry Potter na zawsze będzie przy mnie.  Przepraszam za wszystko, za to, że nie dokończyłam powieści. Co prawda miałam troszkę pomysłów, ale nie umiałam tego ubrać w słowa. Zdradzę wam wszytko co powinno zaspokoić waszą ciekawość.
*Vivian- córka Voldemorta zostanie pokonana.
*Ginny wyjdzie za mąż za Antonie’ego. Będzie miała czwórkę dzieci. Zostanie ścigającą w sławnej drużynie.
 *Draco jak wiadomo życie dzielił będzie z Melissą.
*Ron pokocha Lunę, która uratuje mu życie.
* Hermiona szczęście znajdzie u boku Freda.
* Ginny wygra Turniej Wiedzy i Umiejętności Magicznych i tym samym stanie się sławna niczym Harry.
Jeszcze raz dziękuję i mam nadzieje. Do zobaczenia. Kocham was ♥
NOX

~Harry Potter już na zawsze w sercu ♥ 
Lupinka :*

3 komentarze:

  1. Dopiero co przeczytałam go i koniec? ;-; Jest mi bardzo smutno, ale pozbieram się... Wpadnę na pewno na nowego bloga... :c

    ~http://always-expecto-patronum.blogspot.com/
    Zapraszam do mnie. Mile widziane komentarze! *u*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam :c
      Na pewno wpadnę :D
      I zapraszam na tego nowego bloga :*

      Usuń
  2. NIE BŁAGAM ! NIE ODCHODŹ ;< DOKOŃCZYSZ MOŻE KIEDYŚ TEGO BLOGA? PROSZEE <3 WENY ŻYCZĘ I ZAPRASZAM NA MOJEGO NOWEGO BLOGA http://felix-felicis-dramione.blogspot.com/
    Buziaczki, Noxie ;*

    OdpowiedzUsuń